Followers

REALITI KEHIDUPAN SEORANG MANUSIA

inilah kehidupan manusia
ada kala di bawah dan ada kala di ats

Thursday, January 28, 2010

hari yang paling penat

hahah
hari ni hari yg paling aku sedih kot
ptg2 td aku dah keluar dgn hati yg gumbira
haha
naik punye moto smpai la kt stesen bus dngun
tetibe minyak moto aku pon terhenti dekat situ
aku pon turun laa
jejak kaki aku dekat situ
tetibe lak semua kaunter tutup dan pindah dekat tempat lain lak
kenapa aku tidak diberitahu ?
tak patut tak patut
hahaah
aku pon menghidupkan moto aku
lalu menuju ke destinas yang seterusnya
cari punya cari rupa rupanya aku sesat la weyh
haahah
cis cis
melambatkan masa aku jaa
kol membe aku semua pulak xangkat
ada hal masing masing
aku kol akhirnya roomate aku yang agkat
tanya punya tanya aku smpai juga kt tempat baru
stesen bas baru kt kuala dungun
sampai punya penat
semua kaunter tiket bas pulak tutup
yang bukak pon yang xbest punya bes
aku pon pergi la tanya kaunter tiket 2
tiket aku rabu mlm dh abis
aku dh pasrah lah
tanye kaunter bas lain nasib baik lah ade
tapi yang mengecewakan aku seat yg last sekali kot
aduhh aku xsngka lak ramai yang nk balik cuti raya nie
ish ish
inilah kerja disebabkan semua ambil ringan ja
last2 aku beli gak tiket bas ke kl
nk balik KEDAH confirm la dh abis awl
dhla terhad ish ish
bilalah bas lain nk g kedah juga
sedih beb !

No comments:

Post a Comment