Followers

REALITI KEHIDUPAN SEORANG MANUSIA

inilah kehidupan manusia
ada kala di bawah dan ada kala di ats

Wednesday, January 27, 2010

SEDIH SEDIH

pada tanggl berapa ntah ak pon dh xhingat
yg aku pasti suma ini berpunca dr facebook
buku muka ini kekadang boleh menimbulkan pergaduhan kan rakan2?
dah ini telah berlaku dekat aku
cis benda ini aku langsung xjangka aku jugak yg kene
aku pon xpaham kenapa mereka mereka semua sangat ingin membalas dendam dekat aku
setahu aku aku xpernah lah nk menyibuk hal org
apetah lagi nk bersembang dengan manusia itu
hahah
tapi tahap kesabaran aku dh tinggi dan aku dh tak tahan laaa
haahaha
tercetuslah pergaduhan besar diantara aku dan manusia manusia itu
haahaha
tapi tape ape yg aku ingat
segala apa yg terjadi pasti ada hikmahnyaa
aku tak kacau org so beware la org diluar sana
aku tak kan lupa apa yg korang semua buat dekat aku
cis !

No comments:

Post a Comment